2009-07-01
 10:07:25

En Torisk dag

Idag är det en fantastisk dag.
För jag har fått äran att vara barnvakt åt Tore från tidig morgon till sen kväll.
Jag är så lycklig.
Klockan 07.45 imorse ramlade min lilla brorson in genom dörren. Då var han hyperpigg så vi började med att bita på
leksaker ute i trädgården och tugga på allt annat som kom i hans väg.

Men eftersom Torisen bara är en liten bebis så måste han ta igen sig mellan varven. Så just
nu sover han förmiddag och jag sitter och tittar kärleksfullt på honom och hoppas på att
han vill vakna snart så vi kan leka igen.



Tlöööööött bebis.



Faster och Tore hemma hos Tores mamma Sara och pappa Henke.


Malin


Malin

Försöker igen... Guuuuud vilken liten sötnos! vilken goobit. Antar att moster e stolt över detta tillskott till familjen?!


Frida

Faster om jag får be!

hahaha!



Han är världsfin!


Malin

Ja men gud, jag ver tusen gånger om ursäkt. Faster..självklart. Väldigt viktigt! Supersöt är han iaf. Du kan vara stolT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: