2009-01-10
 11:00:55

skönhetsvård och lägenhetstitt

Nu är det dags.
En härlig ansiktsbehandling i Gamla stan väntar på mig. När jag stiger ut från salongen 90 minuter
senare så kanske jag ser 10-20 år  yngre ut. Spännande.



Då kommer jag alltså se ut så här igen.
Intressant.


Innan ansiktsbehandlingen så ska jag till Kärrtorp och kolla på en lägenhet.
Har jag inte uppdaterat bloggen på 24 timmar så kan väl någon
vara snäll och ringa polisen. För då blev jag antagligen kidnappad av lägenhetsinnehavaren. 
Söderarmsvägen 56 kan ni tipsa polisen om.

Tack på för hand!


Anders

Har hört rykten om att du e trevlig o sjukt snygg! Undra vem som kan ha spridit dessa rykten??


Frida

Ingen aning, måste vara nån knäppgök som rymt från Karsudden.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: