2009-01-07
 21:44:38

Jag LOVAR, att inte lova något.

Det här med nyårslöften är inte min grej. 
Varför ska man lova massa skit som man ändå inte håller.
Varför ska jag lova att spendera mindre pengar, träna mer, dricka mindre och ringa mormor oftare just på nyårsafton?
Räcker det inte med att man lovar sig själv detta varje måndag?

Däremot så har jag lite mål det här året.
- Inte resa utomlands. Förra året försvann xx.xxx kr på Spanien, Malaysia och Paris.
Det här året ska dessa slantar istället läggas på ett nytt kamerahus. Det är jag värd!!!

Sen ska jag byta min lilla förortsetta mot något närmare stan.
Lättare sagt än gjort. 
Men jag ska det!


Till sista så måste jag berömma mig själv som har promenerat hem ändå från Brommaplan.
En HALV MIL.
Det låter så mycket längre än 5 km....


God natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: