2009-01-28
 17:06:09

Ge miiiiiiig!

Det går inte ihop sig att spara till en Nikon D300 samtidigt som man kämpar ihop till en kontantinsats.


Jag vill ha ALLT!
Nu!
Helst igår..


Sara

Värsta tipset fick jag idag, Man startar eget. Då sparar man ju skatten på ett konto som ska in varje år. Men man använder som istället till att köpa en lägenhet. Sen får man jobba gäääärnet å sätta in dubbel skatt tills den är återbetald. Men de kan man ju leva med. Gäller bara att ha massa massa jobb.


Frida

De vore bra! Men företag vill jag inte starta så länge jag inte behöver! usch så jobbigt!

Det gäller att spara sparar snåla snåla.


sandra

Faan Frida, ingeting är omöjligt! :) Klart du kommer lyckas spara ihop till båda sakerna. Frågan är bara hur lång tid det tar...



PUBLICERAT: 2009-01-29, 11:23:37 | URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Frida

Helst innan jag har kommit i klimakteriet.


Kent Kanon

Hej kul blogg, har hittat hit någon gång förut men då körde du Canon.

Du vet väl vad dom säger: Kan nån kan Canon...;)



Närå Nikon gör också fina kameror, men personligen har jag alltid kört Canon och har svårt att komma överens med Nikon även om jag varit sugen ibland.



Du har inte funderat på en D90 istället? Nyare kamera och samma prestanda fast flera tusen billigare. Satsa slantarna på det viktigaste: Optiken... typ 17-55/2.8 så är du rustad för det mesta.



Icke att förglömma: kul grej att du kan filma i HD med total skärpedjupskontroll även i dåligt ljus tack vare den förhållandevis stora sensor som annars sitter på betydligt dyrare videokameror.



http://chsvimg.nikon.com/products/imaging/lineup/d90/en/d-movie/


Frida

Du har rätt Kenta Kanon!

Jag är inne på Canon 50D nu igen....

att man ALDRIG kan bestämma sig!!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: