2009-01-27
 14:00:35

bling bling

Det känns inte helt omöjligt att kunna spara ihop lite lägenhetspengar trots allt.
Så länge jag har jobb iallafall. Jag är så dukig på att snåla och det har jag Lina att tacka för...
... och pappa som gömmer mina pengar för mig.
Smart!,


Jag har drömt lite på hemnet idag igen och jag hittade en jättefin sekelskiftslägenhet i Aspudden!
Precis en sån lägenhet skulle jag vilja. Gammal men superfräsch!!
Aspudden är ju inte helt fel heller.


Jag längtar sååå mycket tills min lägenhetsdag kommer. ♥



Anonym

You go Grynet!! puss


Sandra

Jaaaadå! Lovar att det kommer ut efter helgen! :)



Hoppas du hittar din drömlägenhet till slut raring! Håller tummarna! :)



PUBLICERAT: 2009-01-27, 17:06:06 | URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Anonym

hon är inte grynet för dig ...men för mig


Frida

Det är klart jag är ditt gryn sockertopp!


Anonym

men tusse då ...va fint


Frida

Jo, jag är en jävligt fin och varm människa. Bara det att det inte alltid syns.. eller märks..


Anonym

ja precis så är det ..ha en härlig dag /


Frida

Dä ä dä


pontiak

vart tok duu vägen frida .. du är ju så himla fin


Frida

ja ä tillbaka till 80-taleeeet..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: