2009-02-24
 09:40:28

bröllopstips

Nu är det bekräftat.
Igen. 
Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling ska gifta sig.
Varför får jag en déjà vu upplevelse?

Jag tänkte hur som helst bidra med ett litet tips till brudparet. Varför inte hotta upp bröllopet
med något extraordinärt? Ha ett roligt tema? Filmtema kanske?

Mina tips är:

Runaway Bride-tema, där Victoria får agera som Julia Roberts och springa ut ifrån kyrkan.

eller varför inte...

Green Mile-tema, där bröllopsgästerna får ropa "Deeeeaaad maaaan walking" då brudparet gör entre samtidigt som lysrören blinkar hysteriskt. 


Det kallar jag nytänkande!


Linda

Mitt tips är ett sprit tema, för dom behöver säkert bjuda en massa torra personer som nog blir lite roligare med sprit. Det blev gästerna på mitt och Anders bröllop i alla fall. :-)


Frida

Vi klubbar sprit tema!

Det blev ju lyckat på ert bröllop :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: