2009-02-09
 17:12:42

nu ska jag

..bege mig till gymet.

Varför känns det inte lika peppande att springa på ett löpband som att springa utomhus
då man får se saker och få luft!?!

Det går nog bra, för jag har så sjuuuukt mycket bra musik att springa till!

Kämpa kämpa!


Ida

shit, vilken hurtbulle du är. imponerande;)



PUBLICERAT: 2009-02-09, 18:19:56 | URL: http://idapersson.se
Sara

Träningsfeber AB


Frida

Ja, jag såg något i spegeln som jag inte gillade. Så jag ska springa bort skiten så man kan sola i humlegården i sommar igen!

Skööönt!


Ante

Variera hastigheten å lutningen själv då å då (strunta i dom förinstaällda programmen).

Men jag håller med dig det är grymt tråkigt att springa löpband.

Brukar tvinga mig igenom 90 minuter ibland, jobbigare för psyket än fysiken...



ps.

Ett bra tips är att lyssna på en spännande talbok som man bara måste lyssna klart på!


Frida

Hej Ante!



Jaa löpband är väl inte så peppande direkt! Men snart är de vår och barmark. Det där med ljudbok är säkert en jättebra idé! Men jag måste ha musik så jag ska springa i takt, det är lite svårt till en talbok. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: