2009-02-16
 15:35:41

måndagbarn

Så var melodifestivalen igång igen.
Festivalen där produktionsarbetet och pausmusiken är grymmare än vad de tävlande artisterna
är tillsammans. Festivalen som går ut på att Sverige ska rösta fram den bästa av de sämsta
och mest sönderspelade artisterna.

Nej. Jag kommer inte följa Melodifestivalen 2009.

Äntligen vardag!
Jag är ledig och har hunnit sova ut, städa lägenheten och sprungit till Alvik igen.
Blir jag arbetslös i sommar så kommer jag iallafall ha en skinande lägenhet,
vara brun som skit och ha en fantastisk kondition och fit kropp.

Yeah yeah.
Inte illa pinkat!



sara

Jag vill veta ALLT om din Mac. Är det är Pro? Har du brandvägg? Virusprogram? Hur fick du word å allt sånt skit.... Allt allt allt. Nu ska jag köööpa. Du förstår ju själv att du kommer få vara min support.


Frida

Fråga Frida Stund:

Ja, min Mac är en Pro. Jag har varken brandvägg eller virusprogram eftersom jag aldrig har hört talas om någon som har fått virus på sin mac. Och så här tre år senare lever min mac fortfarande å har hälsan.

Word laddade jag ner.. det kanske går att ta från mig. Vi kan kolla.



KÖP NU DÅÅÅ!



Bättre än gammal Mac än en ny PC. Det vet du!


Anonym

Jag veeet. Tocke ska bara ta bort sina hemlisar (bilder, filmer, hemliga dokument..vad vet jag) Nån ska hjälpa han att rensa den. SEN får jag den. Det har han lovat. Jag längtar efter den som en gravid kvinna längtar efter sitt slemmiga barn



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: