2009-02-28
 13:42:14

amsterdam

Den här helgen har Lina och jag besök från Amsterdam. Två vänner som vi träffade i
Kuala Lumpur. 
Jag kan väl inte påstå att jag är så van på att agera guide. Men vi gör vårt bästa
med att visa dem vart man kan dricka mycket vin och öl.
Det verkar gå hem.

Igår var vi bland annat på Anglais och där fick jag vara med om den läskigaste händelsen
i mitt liv. Jag blev tokuppraggad av en tjej!
Hjälp!
Hon var på som en liten igel och taffsade på mig. Jag hamnade i svår chock.
När jag flydde och satte mig i fåtöljerna så vinkade hon och gjorde slängpussar.

Jag var rädd.
Jätterädd.


Yohanna

Hahahaha... hysteriskt roligt. Den blicken du hade i det läget hade jag velat se! :) Stackars flikka som inte hade nån som helst antenn för vad du ville! :)


sussu

HAHAHAHAHA faan va roligt


Malin

Vilen tur att du tränar på gym då, så du kan putta bort tjejerna som är galna i dig!!


Frida

Ja visst, jag bröstade upp mig och tacklade ner henne!


Babsan

Ha!

De är väl inget att bry sig om för du är väl inte osäker på din sexualitet :)


Frida

Nej väldigt säker. Men det är ju alltid läskigt att bli överfallen, oavsett sexualitet.

phu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: