2009-12-22
 07:05:49

sing halleluljah

Fan vilken bloggtorka jag har...

Idag är iallfall sista arbetsdagen innan jul.
Obeskrivlgt skönt.
Imorgon ska jag trippa runt på stan och shoppa, handla bubbel & vin till mitt 25-årskalas
och njuta av ledigheten.

Jag har faktiskt redan tjuvöppnat en julklapp som jag har fått av mamma och pappa.
Jag har knappt själv smält vad jag har fått än - så därför håller jag lite på att säga vad det är.
Men det är nog bäst för min skull att jag är snäll nästa år.



En del av min fina familj


Johanna & lilla My

WOW vilken fin bild!!! Du borde fota mig & lillan sen i vår..? :)


sussu

Shiit vilken fin bild på dom =)


ida

åhh vilken härligt fin bild, du är så himla duktig Frida!! :)



PUBLICERAT: 2009-12-22, 10:06:07 | URL: http://idapersson.se
Frida

Men vad söta ni är!

Tack snälla!!! jag måste bli flitigare på att fota, de är så jäääääääkla kul :)



Puss och God Jul på er alla!


Linda

Kanon fin bild. Du är så duktig kan du dela med dig av dina knep? Eller är det bara att köpa svindyra objektiv som är knepet?? Kram på dig kussen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: