2009-12-28
 21:39:45

mellan två högtider

Xmas är över, thank God för det.
Nu kör jag 6 dagars arbete sen ska jag bada in det nya året i champaaaange och obekväma skor.
Jag har inhandlat en jättefin kjol idag som ska invigas på nyår.
Det är SUPERFIN.
Tyvärr klär den inte mig. Men ser jag bara till att stå upp hela kvällen, dra in magen
och ha ett par för höga mördarskor på mig så kanske det funkar.
Lätt värt?


Nyår ser väl ut som alla andra svenskars nyår.
För höga förhoppningar och nyårslöften att bryta :


som att:
Köttbullskilona ska försvinna
Spendera mindre pengar på skor
Betala räkningar i tid
Alltid dricka det finaste vinet
Aldrig röka
Ringa mormor varje söndag
Läsa mer böcker


Det enda jag lovar är att jag kommer vara samma hopplösa människa 2010.


Johanna Stigbahr

Det är riktigt skönt julen är över faktiskt!! Hoppas du fåt ett riktigt obekvämt men skitsnyggt nyårsfirande!! ;) Nyår brukar vara rättså hypat innan, men sen bangar folk ur å hej å hå.. Hoppas det inte blir så för dej!!! GOTT NYTT damn it :)


Nora Fazel

Vilken störtskön blogg du har, gumman!

Peace and love



PUBLICERAT: 2009-12-28, 22:00:27 | URL: http://noraafazel.blogg.se/
.

nu vill vi ha lite thailandsbilder på snyggänget!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: