2009-08-25
 15:42:11

drottning för en dag

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN!

Fiiiii fan
, för 8:e gången det här året så börjar jag mitt nya ekonomiska liv.
Den här gången har jag lovat mig att endast leva på 1000 kr i veckan.

Det kommer gå åt helvete!
Men skit i det, nu är jag rik! 



Hur blir det då med klockan??

Den kan ju inte räknas in i min budgetplan..?

Alternativ nr 1 leder.


Johan

Har inget att göra med penga-bilden. Men fina bilder i reportaget från Almunge. Om du frilansar - har du lust att höra av dig?

Mvh

Johan


Frida

Till vem hör jag av mig? :)



maila mig på [email protected]

eller [email protected]


Frida

hoppsan... mailadresserna syns visst inte..

men ha muspekaren över dem så syns de..



Maila på SVT mail eller privata mail.





PUBLICERAT: 2009-08-26, 09:23:06 | URL: http://[email protected]

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: