2009-08-21
 10:38:54

Filmkväll

Jag hade film-myspys med min kära särbo igår.
Grand Torino med Clint Eastwood såg vi.
Det var JAG som valde filmen. Jag fick alltså helt fria händer.

Jag har lite problem med att bestämma saker själv, tex film.
Man ska inte hyra något som MAN SJÄLV vill se. Utan det går
istället ut på att hyra något som man tror att den ANDRA människan vill se.
Är filmen skitdålig, ja då blir det ju MITT fel.

Den här filmen var iallafall svinbra.
Jag sov visserligen igenom halva filmen. Men jag lovar, jag kämpade verkligen
med att hålla upp ögonen. Jag bokstavligen höll i ögonlocken..  men jag var så trött!

TÄNK så bra filmen hade varit om jag hade sett HELA..
Bara halva filmen var ju svinbra.

Se den för fan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: