2009-08-10
 10:29:50

dampfrida

Jag har blivit lite besatt av Make Up Store.
Och det kan ju kännas lite underligt eftersom jag aldrig aldrig aldrig... sa jag aldrig..? använder ögonskugga.
Det är jättefint på tjejer som vet hur man målar.
Men vet man inte hur man gör, som jag. Så ser det bara billigt ut.

Men nuuuu kära vänner har jag kommit till en vändpunkt här i livet.
Jag ska lära mig hur man gör!!
Jag lussläser sminkbloggar och tar vara på tips och trixt.
Varje gång jag ser något snyggt så rusar jag till MUS (som det visst kallas...!?!) och
köper hem lite grejs.

Hitills har jag spenderat ungefär 1500 kr.
Det har väl aldrig hänt tidigare...på smink liksom??
Men det är kul!

Jag överväger till och med att gå en kurs via Make Up Store.
Då snackar jag inte om 495:- kursen.
Big no no no..
Utan om 15 000:- kursen.
Då kan man ju jobba som make up artist.

Vi får väl se!





ida

Tack frida, va söt du är!

Hade en sån där dag igår, där allt bara kändes blää. Man är ju långt ifrån ensam om att känna så. Jo det är så sant. När ja försökte komma igång å träna förra gången svek motivationen. Eftersom ja tidigare tränat med en vän, å då började själv. Va inte alls lika kul. Men nu frå vi se hur det blir :)



Å ja förstår dig. Fast ja har inga pengar att spendera. Men är helt galen i Lindas blogg: http://micromiss.blogg.se/ . Har du läst den? Annars MÅSTE du kolla in den. Hon är sååå duktig och inspirerande. Man vill ju ha allt hon gör. Fast blir ju inte fullt så snyggt om man försöker själv. Så en kurs för 15 000, ja tack. De vore nice :)



PUBLICERAT: 2009-08-10, 11:16:16 | URL: http://www.idapersson.se
Lina

har ju sagt i en EVIGHET (typ) att smink är beroendeframkallande...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: