2009-08-23
 11:31:00

bling bling

Jag har tänkt att köpa en lite tidig 25-årspresent till mig själv.
En klocka!
Min senaste klocka var en plastig rosa historia med mimmi pigg på.
Det var alltså sisådär 20 år sen jag hade en...

Frågan är vilken??
Jag har hittat massa fina, men kan inte bestämma mig. Lite tips mottages gärna.

Den ska vara lika mycket smycke som klocka. SILVER är min grej.
Guld klär inte mig...


alt. 1


alt. 2
tantig?



alt. 3

Jaaa nu är inte det här silver. Men inte guld heller?!
Big no no för alla smycken i guld, men den här känns ändå lite fin...?!




alt. 4
för mycket?



Finns såklart fler att välja på.
Men va någon av dessa fina?


Lina

nr ett eller fyra!


Ida Kentner

Absolut den sista Frida! GRYM!



PUBLICERAT: 2009-08-23, 11:41:22 | URL: http://idakentners.blogg.se/
frida

Okej nr 4 leder alltså?

Jag funderar mest på nr 1 faktiskt... men de är så svårt!

4an är cool, men man kanske tröttnar efter ett tag...



tänk tänk tänk...


Anonym

Jag gillar alternativ 1=) Enkel, och snygg!


Johanna, Jack o Lillan

Helt klart 1 o 4. 1:an är mer lyx och glammig, 4:an trendig och helt klart ovanlig design. Svårt att bedöma dock, hur breda de är och sådär.. Men det känns ju som publiken härinne är rungande överens :) Så nu återstår valet hos dig? ;)


Clockmaster

Lätt nummer ett. Riktigt fin. Big nono på fyran. Snygg i några månader sen kommer du spy på den.


Frida

Jag tror också att man spyr på 4an efter ett tag... men en stund e den ju rolig.. sen att den kostar ungefär 800 spänn mer än 1an väger ju upp lite också :)



Nu återstår de att gå in i en affär å prova tror jag..


Sabbe

Jag röstar för nr 1!! Supersnygg, enkel o stilig!! o lite diamonds.. de gillar vi!! =D


Anonym

Bling bling is the shit Sabbe!! :)


sussu

Nu när jag kolla en gång till så är ettan snyggare =)


Monika

Helt klart nr 1!!!!



PUBLICERAT: 2009-08-23, 17:05:03 | URL: http://matrixochklara.blogg.se/
Frida

Jag visste inte att du hade blogg Monika!!

Den ska jag följa! :)

Å tack för smakrådet, de lutar åt nr1!!

Jippiiie!


Ida Kentner

Nooooo fyran!



PUBLICERAT: 2009-08-24, 00:14:54 | URL: http://idakentners.blogg.se/
Rolle

Enbart silver/stål är helt rätt, men strunta i fakeblinget...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: