2008-09-25
 07:23:14

Semester fran bloggen

Daligt med bloggande fran min sida.
Men jag orkar faktiskt inte!
Ni far se fram emot bilder nar jag kommer hem...

Men jag kan ju informera er lite om vad som hander om dagarna har pa Tioman

frukost
sola, bada
yatzi
sola, bada
yatzi
farskpressad apelsinjuice  - den basta jag drukit i mitt liv!
lunch
yatzi
sola, bada
lasa
sola, bada,
yatzi..

osv osv...

Pa kvallarna blir det goda middagar med rodvin, musik och TP.
Efter denna resa ar vi experter pa Yatzi och TP-fragor.

Nu langtar jag lite till shopping i Bangkok faktiskt!


Sara

Skit i bloggen å njuuuuut! Glöm inte å shoppa åt mej med. Jag längtar tills du kommer hem så vi kan vina.


Frida

Sara: KLaaaaart jag inte glommer bort dina parfymer!

Det ska bli sa skojigt att shoppa dem.

Jag langtar ocksa tills vi ska vina! Sa roligt!!

Kram!



Nye blogglasaren:

Jag har i malaysia,pa on Tioman island. Pretty nice.

Om nagra dagar aker jag till Kuala Lumpur och Bangkok.

Branna peeeeeengar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: