2008-09-08
 22:17:58

I Love Flygplatsshopping!

Har precis tittat på singelmammorna.
På något läskigt sätt så kan jag se mig själv i dem om tio år!
Men man får väl hoppas att det inte är så....

Jag blir nog snarare en singelmamma utan barn.

Idag har jag beslutat att jag ska spara 100 dollar som jag kan använda på
flygplatsen i Bangkok. Då ska jag gå loss på en Chanel parfym, (jag krossade ju
min förra) en lancômekräm, och kanske en mumsig hudkräm.
Räcker 100 dollar tänker ni?
Antagligen!
Det är snorbilligt i bangkok!

Jag måste införskaffa mig lite böcker till resan också. Jag har redan läst ut
boken som jag köpte för fyra dagar sen! Otroligt!
Vad ska jag göra när jag har läst alla Denise Rudbergs böcker??

Nu ska jag sova...
... det är det bästa jag vet!


Yohanna

Du förlorar dock en del på att handla i Dollar i jämförelse med Baht.. men det vet du säkert redan :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: