2008-10-16
 11:51:29

Jobbigt jobbigt... å lite bra!

Vad ska jag göra NÄR jag blir arbetslös?
Jag har fått förlängt till sista mars iallfall.
4½ månad till alltså.
Sen är chansen mycket liten att jag får fortstätta med tanke
på alla uppsägningar.
Jag vet att jag inte kommer att vara på SVT för evigt.

Men sen då?
Vad händer då?
Vad ska jag göra?
Jag kan verkligen inte se mig själv som arbetslös.
Vad rastlös jag skulle bli.
Jag vill ju jobba med det jag älskar att göra.

Huvudvärk AB.

Dagen lilla uppmuntran är iallafall att jag får ett "nytt" schema där
jag är ledig en dag extra varannan vecka.
TACK redaktionen i Stockholm!!!!


Sara

Men hurrudu! GRATTIS å fan va kul att du får fortsätta till sisra mars eller som man också kan säga 1 April! Det löööser sej ju. Det gör det alltid. Hallå du har ju lärt dej massor och jag tror att du är en grym ENG-fotograf. Tänk, ring ring ring till Tv8 och ZTV å tjata dej in där som eng-foto. På din extra lediga dag kanske du kan följa med där som praktikant för att sen hoppa på ngt schysst vår/sommarprojekt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: