2008-10-17
 15:37:59

Till Salu. Tyvärr.

Nu har jag provat en ny vinterjacka som jag vill ha.
Min gamla fina älskade kritvita gåsjacka ska jag sälja.
Det tar emoooot eftersom jag köpte den från USA och att den modellen
inte finns i Sverige...
Men jag använder den ju aldrig eftersom jag är för rädd om den.
De få gånger jag använder den så koncentrerar jag mig hela tiden på att inte
skita ner den.
Jobbigt!

Bättre å köpa en färgad som man kan ha på sig ute (för det är väl ute man har jackor?!).
Mer ekonomiskt.
Lutar åt en brun faktiskt!


sandra b

Hallå eller! Har du redan sålt jackan?

Den var ju galet stor så jag kunde ha den... hur myckets ka du sälja den för? :) puss!



PUBLICERAT: 2008-10-17, 16:44:55 | URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Frida

Jippie! Du har en blogg! underbart trevligt! Se till att uppdatera den nu för tusan!

Jag ska ha 3000 spänna för den. Tyvärr kan jag inte göra något kompispris OM du skulle vilja ha den.. då har jag inte råd att köpa en ny. De kostar 6000 spänn. FY FAN!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: