2008-10-26
 21:45:42

Några utvalda foton

Här kommer lite foton jag tog i Gamla Stan.









   


Den sista bilden tog Robban. Att det inte var jag kanske ni förstår...
Jag är rätt nöjd med bilderna för att vara första gången. 
Den översta bilden känns lite mystisk, det gillar jag.
Bild två och fyra är lite överexponerade i himlen. Det får jag jobba på nästa gång.

Fantastiskt kul är det iallafall!


Rasmus

Det ser ju riktigt bra ut! Diggar bilden på cykeln, tycker du fick till den riktigt bra. Blir ju inspirerad av att skaffa en riktig kamera och börja fota lite själv :)



PUBLICERAT: 2008-10-27, 15:27:19 | URL: http://rasmusholm.blogg.se/
Frida

TACK! Jag klassar mig som själv som en hobby-amatör-fotograf när det gäller digitalfoto. Men kul som fan är det! :)


Yohanna

Fasen vad läckert hår du har!! haha... Djupa tankar här... :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: