2008-10-15
 21:15:11

Nöjd

Min mamma är för bra.
Jag överväger hit och dit huruvida jag ska köpa ett objektiv eller inte. När jag pratar
med henne på telefon så säger hon: "Men tänk 1700 kronor extra varje månad...."
Hon syftade då på lägenheten som jag tänkte ta för 4966 kr/månad. "
Ta istället dessa 1700 kr som boendet skulle kosta dig extra varje månad, och lägg på ett objektiv."
Så rätt hon har!
Puss på dig mamma!

Sen tillade hon att hon tyckte att vi skulle ta en promenad och fota lite när jag kommer hem i helgen.
Hon hade nämligen hittat ett träd som "gosar med en sten" som hon förklarade det...
ha ha.. Okeeeeej..

Nu ska jag mumsa i mig tomat och mozarellamacka. Fantastiskt gott! 
Det är jag värd efter att ha tränat TRE gånger hittills den här veckan och bränt 600 kalorier
på löpbandet idag! Yeah yeah yeah!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: