2008-10-11
 19:28:47

Jag har fått på pälsen!

Jag har precis lämnat av lilla mamma vid tåget.
Vi har haft det såååå mysigt! Hela dagen har spenderats på stan.. snacka om att man är trött i fötterna nu.
Det var länge sen jag shoppade så mycket som jag har gjort idag.
En hatt (!?!) en PÄLSMÖSSA (!?!?!) ny plånbok, klänning, tröja, örhängen och rengöringsmedel till min mac.

Imorse påväg in till stan så sa jag till mamma att jag skulle vilja ha en pälsmössa (sara har en supersnygg)  men de
brukar ofta vara så dyra... även om man kollar på second hand. Men iallafall så åkte vi ut till Hjorthagen för att titta
på second hand och det första jag ser när jag kliver in i butiken är en pälsmössa - för 30 spänn!!!
Jag blev störtkär!
Även om jag inte kommer våga ha den på mig ute bland folk, så kommer den vara fin i min garderob.

Efter den här lyckade shoppingdagen så väntar jag nu på Johanna. Vi ska ha en mysig vinkväll
på mitt andra hem - Inferno såklaaaaaart!

(Ni kommer få se bild på pälsmössan sen...)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: