2008-10-20
 16:19:48

Helgen som spårade ur

Jag har varit hemma hos mor och far i Katrineholm i helgen.
Där av den dåliga uppdateringen.


Saker som aldrig går fel när man kommer hem:
1. Mammas goda mat
2. Vin med vänner
3. Utgång på kvällen -varför?? frågar man sig varje gång efter att ha klivit in genom portarna
3. Brutal bakfylla på söndagmorgon
4. Tåg hem på söndagkväll

Nej.
Det är inte värt att förstöra en hel dag med att vara bakis. Jag var så arg på
mig själv när jag vaknade med dunkande huvudvärk. Jag nästan förbjöd mig
själv att gå ut på juldagen.
Vi får se...

Det räckte inte med att må kasst på tågresan hem. Närå!
Tåget framför skulle spåra ur så bara resan till Södertälja tog drygt en timme.
Efter en låångt väntan i Södertälje så måste samtliga passagerare gå av och
ta pendeltåget till Södertälja hamn, byta där till pendeln mot Stockholm södra, sen
gå till Medis för att sedan ta tunnelbanan hem till Vällingby.
Fy fan vilken resa.

(namnlöst)

Nu är det vardag igen - tack gode gud.
Idag har jag spenderat mina sista kronor på en bok om hur man redigerar
bilder i Photoshop.
Det är så ROLIGT att läsa i en ordentlig bok och lära sig nya saker!!!
Senare ikväll kommer lite bilde som jag fotade i helgen!



Malin

Åh vad kuL! Jag pluggade ju photoshop av "photoshop experten Mattias" han är en av två i sverige som fått den titeln! Så ja kan mycket!! Har en PS bok faktiskt...nerpackad ngnstans!! Bra inököp! det är såååå kul när man kan retuchera på osynliga sätt!


Malin

Och föresten. Been there done that när de gällar att åka hem...varför alltid denna baksmälla då?


Ellis

Missa inte följande site, väldigt fina guider å tips kring photoshop.



http://www.moderskeppet.se/


Frida

Wiie! Tack för tipset om hemsidan!



Yes Malin! Fastnar jag så får du hjälpa mig med PS! hihi!


Joss

Ah den där boken har jag haft i min kurs nu! den e braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: