2008-10-23
 15:00:43

2 månder till jul

Jippie!
Jag har fått semester den 23 december.
Min familj har en religiös tradition då som går ut på att spela poker och dricka vin.
Denna får inte brytas!

Underbart!


Yohanna

asg Shit, DET måste vara heligt som attans :)


Micke

Tjena tjejen, kul blogg!

Ligger det någon tanke bakom ditt omvända lite vinklade V-sign (typ bilden med dig å kameran)? Hoppas det;-)



sign#EastAsiaandtheVsigninPhotographs" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/Vsign#EastAsiaandtheVsigninPhotographs



rulla ned så finner du följande:



"When the palm faces the signer and the fingers are tilted at an angle, represents permission or desire to extend a sexual invitation."


Frida

Jag har en tanke bakom allt jag gör. Jag vet bara inte vad den tanken är jämt.


Vin Disel

Grymt skön blogg! Kram Katrineholm! =)


Frida

TACK!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: