2008-11-06
 10:56:50

Kom in i garderoben

Det jag önskar mig mest nu (efter att få gå på Fotografskolan STHLM, bli rik och få en lägenhet i stan) är att
få en walk-in-closet. Fatta vad underbart att ha ett helt rum med kläder. Då skulle jag kanske kunna
hålla lite mer städat.
Sen skulle min lilla closet ha en stooor spegel.


ida

Håller helt med dig frida. klart man ska ha ett rum till kläderna. längtar massor tills ja kan ha det så. Ja å så skulle man ju vilja ha lite pengar till att fylla ut rummet lite extra oxå. kläder kan man aldrig få för mycket av:)



PUBLICERAT: 2008-11-06, 11:15:12 | URL: http://idapersson.se
Kussen

Jag håller med, fick tårar i ögonen när Carrie fick en så fin garderob av Big. Det måste vara höjden av lycka. Tyvärr kommer inte min man göra samma sak för mig? Har varit gift för länge :-( Det kravet får man ställa tidigt. Kan vara bra för dig att veta. Sätt ribban högt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: