2008-11-23
 14:52:04

10 000 kr mer i lön, tack!

Den här månaden skulle jag behöva spara pengar.
Det enda som jag verkligen vill köpa är:

- Ett till objektiv.
- Ett par svarta Acne Jeans.
- Euro till Parisresan
- En platt-Tv
- Och lite drinkar när Lina och Sandra kommer..

Sen julklappar då.

Jag har hittat en sjukt fin väska som jag vill ha. Problemet är bara att jag inte vet vad det
är för märke. Därför kan jag inte hitta den... den är väl säkert snordyr.

Ja vi får se hur det löser sig ekonomiskt nästa månad.


sandra

jag skulle säga...."lön, tack!" Miss u babe! Pusspuss!



PUBLICERAT: 2008-11-24, 23:13:41 | URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Lina

punkt nr 5 är väl ändå att prioritera. om jag får säga mitt. :) see you on friday, Friday!


Frida

LAJNA!

Mitt förslag är att vi låser in oss på en skabbig toalett på centralen och sitter och dricker hembrännt tillsammans. Billigt och bra!

Vad tycks?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: