2008-05-08
 10:04:13

Sing Halleluja!

Igår ramlade mitt VISA-kort ner i bredlådan.
I hela 11 (Elva, eleven, elf, yksitoista, onze) dagar har jag varit utan mitt shopping-kort.
Detta har resulterat i att jag har varit tvungen att gå till banken, på gamlat hederligt vis, för att hämta
ut pengar.
Det var jag och pensionärerna som stod där och köade med våra uttagslappar.
ALDRIG mer ska mitt VISA-kort försvinna.
Det har trots allt hänt runt 10 gånger...

Detta ska idag firas med lite shopping. Jag skiter fullständigt i VAD, bara jag får shoppa
något på kortet. Några förslag finns på listan:
* Rosévin
* Örhängen
* Lancóme hudkräm
* Pollenallergitabletter
* Strumpbyxor
* En orkidé


Vi får se vad de blir.

Min bankkompis Maj-Britt.


Yohanna

Allergitabletter och strumpbyxor tycker jag är klockrent val :) Själv köpte jag sånna "steps" häromdagen på Lindex, i 'strumpbyxetyg' (jag har iiiingen aning om vad det heter!) alltså. Skitbra är dem, har dem idag. Skitbra för å motverka skavsår när man springer barfota i täckta låga skor!! LYCKA TILL, berätta vad det blev sen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: