2008-05-08
 14:23:28

Resultatet

Här kommer resultatet från vår shoppingrunda! Vi hade sååå trevligt och
vi båda gillade i stort sett samma saker! (Jag och mitt VISA-kort alltså)


*Lancôme Paris hudkräm ~ ååh vad jag har saknat den
*Mouserande Rosévin ~ som ska avnjutas imorgonkväll på balkongen
*Kestine ~ våga vägra pollenallergi
*Bafucin ~ våga vägra halsont


I och med detta är jag väldigt nöjd!


Jocka

Du har så bra musik på din blogg !!! Min tur att bli avis!!!



PUBLICERAT: 2008-05-08, 16:36:51 | URL: http://got2music.blogg.se
Frida

Tack kompis!


sara

Åååh va jag blir shopping sugen! Sprang du ut på lunchen å tokshoppade eller?


Anonym

Jajemen! Det blev en shoppinglunch för mig! Tyspiskt trevligt! Skönt att komma från jobbet lite ju!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: