2008-05-28
 15:24:00

Please, do not try this at home

Jag ville se vad som hände när jag hade fingret i mellan när
jag fällde ihop stativet. 
Resultet blev: Kraftig smärta, en liten blödning, samt sveda som varade ett par timmar.

Detta test är inget jag rekommenderar er att prova själva.



Partytrick:
Rita vita prickar på blåsan så ser det ut som en dresserad nyckelpiga som
sitter på fingret.


Carl

Knäckt gåtan då :-)


Frida

Nej jag kan inte!


Malin

Frida vad rolig du är! en dressyrtränad nyckelpiga! hahaha! Vem fasiken är denna Carl..knäck gåtan ngn gång nu dåå!


Carl

Varför kan du inte det då....?? :-)


Anonym

Min IQ ligger inte på den nivån att jag kan lösa omöjliga gåtor.
13 maj, det är de enda jag vet.


Carl

Blygsamt!! Du har faktiskt redan löst det!! Så du är nog smartare än du tror :-) Titta på filmen!!


Frida

Inslaget. Ok, så du är med där.
I EN bild, eller hur? tillsammans med en kollega, du står till
höger i bild
am I right..?


Anonym

Hm! :-)


Frida

...vilket innebär?


Malin

Tycker du ska passa dig...det kanske är en stocker?! :)


Carl

Absolut Malin....det vore juh verkligen smart!! Dessutom är jag rädd för att det heter Stalker!!
Så...gåtan löst. Nu har jag blottat svagheten i att jag tyckte du var jävl... snygg!! :-)

Take care!!


Frida

Jaha, då var gåtan löst då!


Escobar

Är det en polis eller...i så fall kan han ju anmäla å sätta fast sig själv för att ha "stalkat" :)


Frida

Frågan är ju hur personen i fråga hittade min blogg.


lillis

Kanske han prövade:

Google: frida danielsson blogg

På nätet går ingen säker, som att tappa sin dagbok varje dag året om!


Frida

Näru.. den kommer inte upp när man söker på "frida danielsson blogg"
Men men.. min tappade dagbok är till för att läsas, av alla.

Detta utesluter ju inte att jag är nyfiken att veta hur man hamnar här.


Anonym

Frida, ska vi inte ta å fira nån kväll nu när du slagit ditt rekort i kommentarer. De vore väl trevligt. Med kaffe.. eller bara ett glas rött.


Frida

Det beror på vem de är som skriver. Ha ha ha,
Men absolut, detta bör firas!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: