2008-05-28
 08:54:33

Party på Gotland!

.... eller inte!
Fick mitt schema för sommaren igår. Jag jobbar kl 9-22 söndag till lördag, Almedalsveckan.
Jag hinner nog inte se så mycket av Gotland. 
Men och andra sidan så får jag se en hel del politiker.

Övrigt så ser schemat helt perfekt ut! Jag jobbar i snitt tre dagar i veckan, och då räknas
det som heltid.
För mig kommer det att kännas som betald semester, jag som är van att jobba fem dagar i veckan!

Lovely!

Almedalen


mingla

Var med och tävla om ett NicoleRichie-armband som är sponsrat av BettiesGalleria i Kalifornien.



PUBLICERAT: 2008-05-28, 08:59:32 | URL: http://heymingla.blogg.se
Frida

I don't give a shit about NicoleRichie-armband!


Sara

Ååååå! De är ju i den parken jag har solat å brännt mej så inni helvete.


Frida

Jag vill också sola, men bli brun!!


Sabbe

ooohhh.. frida!! din stackare!! diu måste juh få ha lit pauser i ditt jobb?? för vi tänkte spela kubb i almedalen hela sommaren.. hehe.. o kanske kasta en o annan kubb på politikerna;) så diu få komma o hjälpa oss i pauserna=P diu kan juh int jobba heeeeeela tiden!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: