2008-05-02
 19:57:25

Otippat?

Första dagen som jag pendlar Stockhom-Uppsala....
så åker tåget fel.
Ja, ni läste rätt. 
Tåget, som går minst 20 gånger om dagen mellan Stockholm och Uppsala
körde fel väg. Är det ens möjligt?
Så det var bara att backa tillbaka igen och sen köra rätt.
Detta resulterade till en försenad Frida till jobbet.

Väl på jobbet så kände jag att en kopp citronte skulle vara gott.
Varmt och gott i halsen.
Men även de var för mycket begärt....


Allt utom, just de - citron.

En mysig fredagkväll som denna, med sällskap av min älsklingsmamma, så tänkte
jag att jag skulle njuta av ett glas rött. Så jag köpte en mini-vinflaska.
När jag kom hem så upptäcker jag att jag INTE har någon vinöppnare.
Nähä..

TUR att jag köpte en stor flaska också.... med skruvkork.


A H R È N

Va, är det sant?!

Vill du hjälpa mig vinna tävlingen.
Klicka in hos mig, följ länken och kägg din röst.
TACK!



PUBLICERAT: 2008-05-03, 11:02:03 | URL: http://ahren.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: