2008-05-16
 15:15:24

Nu checkar jag ut!

Jag tar helg!
Egentligen slutar jag om 27 minuter. Men jag har tvingat mina
kollegor (som slutar senare än mig idag) att gå ut och ta en
fredagsfika. Det är väl typiskt trevligt?

Jag njuuuuter av den här fredagskänslan!
Det enda jag behövet göra är att:
- Fredagsfika i Uppsala tills tåget går hem till Stockholm.
- Hämta Lina på centralen som ankommer från Linköping.
- Krama om henne ordeeeentligt och sen ta en "aftertrain".
(istället för afterwork)
- Umgås hela helgen och planera MALAYSIAAA och dricka rödtjut!

Nu ska jag lugna ner mig och inte vara så extas!

Tummen upp!
De är helg!


Malin

Eyh! jag ser att linnet är fläckfritt!! det måste ju betyda att bilden är tagen innan 22!



PUBLICERAT: 2008-05-16, 23:50:26 | URL: http://charmig.blogspot.com
Frida

hahahahah JAAAA malin! De var den!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: