2008-05-19
 15:08:49

Inget nytt

Den här dagen kom och gick.
Skönt.
Nu slutar jag om 30 minuter och ska då bege mig till
Tv-huset och få utbildning på en ny kamera.
Typiskt trevligt att komma till Stooora SVT igen.
Synd bara att jag helt hade glömt bort de imorse, då kunde
jag ju ha piffat till mig lite.
Jaja!
De kan ju vara coolt och se sliten och trött ut också!

Ikväll ska jag se på serien "Sthlm" och sen sova som en gris.
Bra plan.


Fridolito


sara

Visst är den bra.. sthlm! Hade jag bott kvar i piteå hade jag tyckte ännu mera om den.


Malin

Vad kul att du var på besök på min födelsedag! Typiskt trevligt hurrudu! Säg nu ärligt frida. kan ja köpa vääärsta hängbrallorna?!


Frida

VI får fira lite mer en annan dag tycker jag! Så vi kan skååååla!
Jaa alltså nu har jag inte sett brallorna, men jag hade ju hängprallor idag! Hur skönt som helst måste jag säga.
Bekvämt!
Sen så som du beskrev med ett linne till så blir de supersnyggt, å så med kepa å solbriller! Yeah!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: