2008-05-11
 22:38:40

Frillan

Jag hittade ett kort från förra sommaren då jag jobbade på SVT i Luleå.
Vad ljust hår jag hade... de saknar jag lite.
Jag kanske borde boka en tid hos frissan och se vad de kan göra av min kaluffs...
Jag hittade även några kort då jag var svarthårig. Hur i helvete kunde jag färga håret svart?
Jag såg ju för tusan ut som ett levande lik. Shame on me.

Detta är bättre

Information till Pappa: 
Om du klickar på bilden så blir den STÖRRE förstår du. För att sedan ta bort förstoringen av bilden så trycker du igen, vart som helst.
Det kanske inte du Svisse heller har förstått??

Jaja nu vet ni kära familj.

För övrig så kommer jag få en ny familjemedlem den sista maj.
Välkommen Gusten Larsson.
En ny taxbebis i familjen!

Jag och Acke myser på i slutet av April.
Nu blir han snart storebror!


Yohanna

Jag håller inte med alls!! Du är ursnygg i svart hår.. men kanske till en nåååågot solbränd hud då??!! Inte BRUN, men någon nyans mörkare än kritvit? Det gör susen tror jag! Du passar i både ljusbrunt och möööörkt hår! Sådeså :)


ida

Håller med yohanna. de e kanon snyggt med mörkt/svart hår. Fast det är klart med en blek vinterhy ser man ju rätt blek ut ja:)



PUBLICERAT: 2008-05-12, 11:08:00 | URL: http://www.idapersson.se
Frida

Jaa de korten jag såg på, så såg jag för taskig ut. Svart hår å blek hy! Fy..
Jaha... nu blev jag fundersam vad jag ska göra med håret! Hmm



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: