2008-05-26
 15:25:38

Framförhållning

När man är en vikarie som jag, så hänger man alltid på en lös tråd.
Och det ser ju inte bättre ut när Sveriges Televison ska göra sig av med
500 anställa (Jaaa, jag vet, jag har redan bloggat om det).
Det positiva är väl att dem inte kan avskeda mig, - för jag är ju inte anställd.
...... om nu de är positivt...?
Pest eller kolera.
Ljuset i tunneln är ett tåg.
Typ.
Man får vara glad för de lilla for God's sake!

Så.
Jag skrev ner ett inte allt för seriöst CV och skickade iväg till ett nystartat
produktionsbolag i Stockholm.
Och fick svar!
HA!
Nu fick jag GENAST för höga förhoppningar. Mannen i fråga som svarade
undrade när jag skulle sluta på SVT.
Jag svarade.
Nu väntar jag på ytterligare ett mail från the man.
S P Ä N N A N D E!
Jag kan bara inte lämna datorn, tänk om han svarar? Tänk om han inte svarar?
Då sitter jag här som ett fån, helt i onödan och slösar min tid.

Magkramp.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: