2008-05-12
 21:59:14

Deppig värld.

Nej.
Idag har de varit en jobbig dag. 
Eller tråkig. Jag känner mig lite smådepp men vet inte varför.
Fast egentligen så vet jag varför.
Jaja. Nya tag imorgon.

Idag har jag varit på rättegång hela dagen. Stressigt som tusan och
inte ens lunchen hann jag med. När alla andra njuter av en 1,5 timmes
lunch så sitter jag svettig och laddar batterier, lägger över timmars
material på datorn, raderar P2kort (istället för band) ringer
Scanpix om teckningar från rättegången mm mm..
Fem minuter innan lunchen var slut så var jag färdig.

Då blir det 7Eleven lunch i rättssalen.
Funkar också!

Idag har jag alltså sett en mördare.
Så här känner man igen en typisk mördare:
Han ser ut som en vanlig man. Han är välklädd och ser
relativt bra ut. Han jobbar som ordningsvakt och har många
vänner och anses vara en snäll, omtänksam och social person
av sina vänner.

Den enda skillnaden är att han har slagit ihjäl sin fru och grävt ner
henne ute i skogen.
Hans tre barn ligger i sina sovrum och hör hela händelsen. I förhöret
säger barnen: "Det var massa bråk.... sen blev det tyst."

Kanske inte så underligt att man känner sig depp idag.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på någon film på datorn.
Imorgon är det Dag 2 i tingsrätten.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: