2008-05-14
 19:46:48

DEN UTVALDE!

M Y   GOD ! ! !
Inte trodde väl jag att jag skulle vara såhär FANTASTISK glad när dagen började
som ett helvete.
Vet ni vad???
JAAAAG är utvald att åka till Gotland i sommar på Aktuellts räkning och bevaka
politikerveckan!
Ååh så spännande! En hel vecka ska jag, min STOOORA kamera och laptopredigeringen
bo på Gotland.

Tänk alla viktiga människor som jag kommer att få träffa!
Nu håller jag bara tummarna för att det inte är KGB som jag jobbar med...
Han är nog den läskigaste människan på hela SVT.

Det pirrar i magen redan!!


Jag och min blivande vän.
Vi i bekantskapskretsen kallar honom Freddan.


Sabbe

Cooooooolt!! då måste vi juh leka!!! wiiieee!!! =D


Frida

Jaaaa de måste vi ju absolut! Du får guida mig runt Gotland! åååh vad roligt! hihi!! KRaaaam


Sara

Neeeej! VÄRLDENS största grattis. De är ju helt sjukt. Fan så kul att du får åka. Så rätt! You rock.


sussu

grattis guuu va kuuul! Hahah freddan=) hälsa honom från mig du vet när ja o göran va tillsammans så lärde ja känna honom lite ytligt så där, men göran persson är alltid nummer ett för mig ooooh sexyyy


Frida

Taaaaack för allt grattis!

Sussu: trist att du och göran persson gjorde slut. Annars kunde vi ha haft parmiddag i sommar på Gotland! hihi


sussu

jag bytte bana o tog gudrun istället rivjärn till dam de där grrr. Så vi kan ha parmiddag med gudrun iställe o "freddan" de går utmärkt =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: