2008-05-14
 10:30:11

Bajsa eller föda barn?

Jag läste en artikel från aftonbladet som en kvinna, Claudia, som
var på väg mot akuten för att föda barn. Men hon inser
att hon inte kommer att hinna fram och bestämmer sig för
att ta hjälp av en ambulans som står parkerad vid en vägkant:

Plötsligt fick Jeanette syn på en ambulans som
stod parkerad vid en vägficka och de bestämde
sig för att be om hjälp. Men först ville Claudia "gå på toaletten".

- Det tryckte på så enormt och jag trodde att jag behövde bajsa.
 Men när jag satte mig på huk kände jag huvudet på Gabriel.
Så det var bara att lägga sig ner och krysta ut honom.
Från det att vattnet gick till han var ute tog det en kvart,
säger Claudia Simon.


http://www.aftonbladet.se/foraldrar/forlossning/article2463439.ab

Okej?
Hon känner alltså ingen skillnad mellan att bajsa och föda barn?
Är det smärtfritt att föda eller gör det jävligt ont att bajsa för henne?


ida

Haha.
Ja tänk om det går så smärtfritt när man ska ploppa ut en unge sen, de vore guld. Fast har inga större förhoppningar om de tyvärr:P



PUBLICERAT: 2008-05-14, 13:47:55 | URL: http://www.idapersson.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: