2008-05-30
 16:54:41

1000apor är fler än en Frida

Fredag.
Underbart.

Jag ringde min käre far kl: 09.55 för att fråga hur första veckan på jobbet hade varit.
Då står karln utanför systembolaget och hänger på låset för att köpa en fin whiskey.
Du är rolig du pappi.
Jag bad honom att köpa en flaska rosévin till mig (jag ska hem till mor och far ikväll).

"Rosévin, är det rött eller vitt vin?"

Vinexperten Pappa Danielsson.

En sak till en annan.
Idag har jag ringt dit jag sökte jobb. De svarade ju inte på mitt mail om när JAG ville ses.
Varför är det så jääävla jobbigt att ringa och söka jobb???
Det verkade vara allmänt förvirrat när jag ringde, han hade inte så bra koll
på vem jag var eller vad vi hade mailat om.
Efter ett tag så var han med i matchen iallafall, och vi bestämde oss för att ta en "kaffe"
nu på måndag.
Kaffe = möte i mediavärlden

Så.
På måndagkväll ska jag till Frihamnen och gå på möte med Schulmanbolaget
1000apor.


Det får bära eller brista.


På jobb i Enköping


Malin

Jasså är det för dem du kanske ska jobba! fan va najs! va kul! Jag ser fram emot att höra allt! Hoppas nu du får en trevlig kväll med ditt rosévin och sällskap! Kram kram


Sara

I sthlm är kaffe=möte. Inte media branchen. I så fall hade vi märkt av de i piteå.. med våra kära klasskompisar som hade möten hit å möten dit stup i kvarten å vi fattade inget.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: