2008-03-11
 12:33:31

Voffsi Voffsi!

På tisdag klockan 08.00 ska jag skriva kontrakt på min första lägenhet i Stockholm.
The big förort!
Så jävla coolt!
Hihi.
Min min min min MIN!
Nu saknas bara lite möbler och en tv.
För jag vill ha en platt-tv. Endast för att det tar mindre plats faktiskt!


När jag blir pensionär ska jag köpa en hund.
En polishund.
Så gullgt.

Jag smälter som is när jag träffar en snäll liten voffsning.
Igår var jag ute och filmade lite poliser som sökte efter en man. Då
kom det fram en söt liten polishund och nosade på mig. Han kanske
trodde att jag var brottslingen, fast med en kamera.
Då frågade jag farbror polisen och jag fick klappa hunden, eller om jag
troligtvis skulle bli uppäten då eftersom hunden var ute på spaningsuppdrag.
Polisen sa att jag skulle prova, och sen se vad som skulle hände.
Så jag chansade.
Hunden var såååå gosig och jag ville aldrig gå därifrån!
Voffsi voffsi voffsi!
Sen var det dags för schäfern att åka hem till polisstationen igen, så
farbror polisen öppnade bakluckan på bilen så hunden kunde hoppa in.
Då ser jag en liten hundvalp som ligger och myser i bakluckan!
Det är en praktikant som ska bli polishund när han blir stor!
Såååå söööööööt!
Han fick nöja sig med att ligga i bakluckan och anteckna vad stora polishunden gjorde!

Jag vill också vara en polishund.

image107

Gulligull!


susanna

åååh va sööööt!!! jag vill också ha hund. Fastanade för en som jag såg på www.hundarutanhem.se de fanns många söta som ville ha hem buhuuuu!!! Good luck på ditt spännande jobb så ska jag bygga mina sedelautomater haha inte alls lika kul som ditt jobb verkar puss o kram ps tack för inbjudan förresten jag kommer gärna på fest i din lya



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: