2008-03-15
 13:32:49

SVT-berusning here I come!

Godmorgon! 

Det här är min första lördagsmorgon som jag spenderar i Uppsala. Konstigt va?
Jag har ändå bott här sen februari. Det var riktigt skönt att vakna upp i min säng
imorse utan att väckarklockan förstörde min morgon.
Dock känner jag mig en smula tung i huvudet, kanske inte så konstigt när jag har sovit
runt 10 timmar. Den senaste tiden har jag förstått att min kropp vill sova 6-7 timmar. 
Inte mer.

Vid kl: 15.00 bär de av till Stockholm igen. Först ska jag gå på Souk och leta efter ett par snygga jeans 
från Koola Anna. Jag har hittat dem på Nelly.se och blev förälskad direkt.
Som allt annat så kommer de säkert INTE passa mig, jag har grymt svårt att hitta jeans
som passar till min butt. Men då vet jag iallafall om de, och behöver inte tänka mer på det.
OM de dock passa så köper jag dem... ååh vad läcker de blir med mina nya pumps till!

Efter shoppingen (om de nu blir någon) ska jag hämta nyckel i Danderyd där jag ska sova inatt.
Sen ska jag åka till Gärdet och möta upp Albatross (Alban) som måste jobba och slita på Rapport idag. 
Vi ska ha sällis till Odenlan där det blir SVT-party med oss roliga människor som är under 40 år.
Singstar, spel, vin, och annat roligt ståhej!
ÅÅhhh vad jag längtar! 

Saker som jag ser fram emot ikväll:
1. Dricka min Corona med lime. Vet inte om jag gillar de.
2. Höra Måna prata baklänges, något som hon kan helt flytande. SJUKT!
3. Ja de var väl allt. Sen dricka mitt vin såklart och bli liiiite mer än salongsberusad.

Redan igår på jobbet så bad jag om ursäkt till Henning (min uppsala kollega) i förebyggande syfte
IFALL jag skulle bli odräglig på kvällskvisten. Det är ju trots allt mina jobbarkompisar
jag ska fest med ikväll. 

För övrigt så undrar jag vilka som läser min blogg... vilka är ni..?
Är det någon över huvudtaget?

Ha en skön helg vänner.
Nu får ni njuta en bild på min fula outfit! Mjukisbrallor och strumpbyxor.
Men dock så skönt!



 Ikväll ska jag vara finare!


Sara

Jag läser din blogg. End I loooove it! Puss å ha en toppenkväll.



PUBLICERAT: 2008-03-15, 14:19:16 | URL: http://nolita.blogg.se
Sabbe

hehe.. sambosen läser alltid bloggen;) hoppas diu får skoj ik o att diu int tagit me allt för mkt katthår på festen!! kanske int e nån hit!! have fun!! tatt lugnt me vinet;) kraaams


Malin

självklart läser ja din lilla blogg!



PUBLICERAT: 2008-03-15, 19:16:59 | URL: http://charmig.blogspot.com
Yohanna

Jag läser :) Varje inlägg :)


Ida

Å ja läser din blogg:P
japp helt riktigt, vi har fått en lya utanför götet, i kungälv. Där tobias kommer ifrån, tar bara 15 min in till stan med tåget så de e nice. Så vi flyttar ner den 1/5, längtar massor. Du är självklart välkommen ner på besök:)kram



PUBLICERAT: 2008-03-16, 14:06:30 | URL: http://www.idapersson.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: