2008-03-25
 17:42:31

Ny dag, nytt liv... -igen

Idag började jag mitt nya liv.
Jaha.
Och hur många gånger har jag sagt det då?
Men den här gången ska jag lägga lite mer energi på det.
Imorse så gick jag till exempel till jobbet istället för att ta bussen.
Det var riktigt uppfriskande, sen så fick jag ta lite kort på fina Uppsala också.



Slottet


Botaniska trädgården


Floden... sjön.. bäcken.. ån.. eller vad de nu kallas.

Jag ska nog gå till jobbet imorgon också. Det tog inte så lång tid, sen
så är det skönt att lyssna på musik och filosofera för sig själv.
Om nu bara vädret är bra.
Annars blir det buss.

Nu har jag precis bokat in en date med min käre Sis Lina!
Hon ska komma och inviga min lägenhet i Vällbingby den 16 maj och det ska
bli SÅÅÅ ROLIGT!!
Åh vad jag längtar!
Vin, god mat, mys och massa galej!


Nu ska jag gå och simma!
Skepp å hoj!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: