2008-03-19
 11:41:35

Jag hatar faktiskt Er.

Mina känslor har sällan varit så starka för CSN som idag.
De vill att jag betalar tillbaka pretty much money. NU.
Lån... OCH bidrag.
Hur mycket återstår att se.



Only for you CSN


Någon som vill bjuda mig på lunch?
Jag har då fan inte råd.


Sara

Neeeeej! Är de sant? Bara för du jobbat. Så pissigt! De är ju dumma i huvudet. Eller har de höjt beloppet för att du tjänar mucho money? Hade jag vart rik hade jag flytt utomlands med dej. Till ett skattebefriat paradis



PUBLICERAT: 2008-03-19, 12:45:58 | URL: http://nolita.blogg.se
Frida

12 000 kr har min inkomst överstigit fribeloppet. Som jag då förstår det så kommer jag att åf betala tillbaka 50% av det + ränta. Så kanske 7000 kr.
TACK OCH LOV att det inte är en hel termin som måste tillbaka.
Men lägger man ihop alla utgifter i april + CSN så blir det mer än min månadslön....
Jag kommer inte att göra så mycket roligt den månaden.
Kanske dricka en flaska vin hemma, titta ut genom fönstret är de närmaste utgång jag kommer..
Fy faaaan...


Sara

Åhh my god! Inte kul, man skulle skitit å jobba på Ica å levt de fattiga studentlivet å druckit billigt vin i tetrapack. Nu blir jag oxå skitnervös!! Kommer säkert en räkning till mej med. Till alla som jobbat extra, som straff från CSN. Men å andra sidan, med eller utan extra räkning från CSN, så kommer jag va fattig.. så vi kan ju vara luspanka tillsammans. Bättre de än själv! No more sushi=(


Sabbe

oooohhh.. jobbisch..hata CSN!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: