2008-03-07
 07:16:23

Extreme Makeover

Jag är lite nervös.
För jag ska gå och klippa mig om en timme.
Jag är alltid rädd att jag ska ta mig vatten över huvudet och sen ångra
mig. När man har ett hår som liknar svinto så är det inte så lätt att hitta
på något roligt av de!

Ni får resultatet om en timme!

So long my friends!

image97




Mi

Jaa jag är också rädd för att göra stora förändringar, men det växer alltid ut igen :) Hoppas ditt hår blir lyckat!



PUBLICERAT: 2008-03-07, 07:28:53 | URL: http://micaas.blogg.se
Sabbe

ska bli spännande o se din frilla sen.. wiiiee!! de blidde säkert kalas..(hoppas verkligen.. eftersom de va ja som tipsade om stans grymmaste frisör;)) hehe.. ajust ja.. sara o ja hjälpte din mjölk ida att bli lit mindre mängd.. eeehh.. så diu slipper rutten mjölk på månda.. sjysst va;) ha de en bra helg!! kraaam


Frida

Hahaha jaa vad bra att ni tog hand om mjölken! Tack för att du håller koll på mina grejer! :)
Jag är jättenöjd med håret, hon var ju grymt duktigt och jättetrevligt, dit ska jag fortsätta att gå!
Nu ska jag bara lära mig att fixa till håret så som frissan gjorde! haha! Inte de lättaste!
Kraam!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: