2008-03-03
 23:31:57

Back in time

Jag har en nostalgikväll.
Kollar på gamla kort som inte är så gamla egentligen.
Jag blev så glad när jag hittade den här sommarbilden!
En varm sommarkväll i mitt dåvarande hem med grillning och vin!
Jag ser dock inte klok ut på bilden!
Men åh så underbart med sommar!


image92


Sara

Åå, vilken fin bild!! Så mysigt ni ser ut att ha. Jag tycker inte de va så dåligt på dej. De ser ju sådär sommrigt å busigt ut ju. Snart kommer sommaren igen och då ska vi så fort vi är lediga samtidigt åka till fjällbacka å äta kräftor på en ö. Dricka rosé i solnedgången på bryggan. Sola hela dagen och gå ut på kvällen å titta på segelbåtskillar. Det kommer blir faaantastiskt! Puss



PUBLICERAT: 2008-03-04, 07:59:24 | URL: http://nolita.blogg.se
Frida

Ååååh de låter ju hur skönt som helst! Rosé som jag inte ens har smakat, men jag känner ändå hur gott det är! Mums! Sol sol sol komsi komsi nuuu!


Tomas

Är det det där som kallas skomakartumme?


Sara

Näää, de är ju när tummen går att vrida typ 90 grader.. eller?


Frida

hahaha! Jaaa jag har en skomakartumme! Eller tummen rätt i handen kanske..


Tomas

Vrida?! Aj! Tummen mitt i handen, en spik i foten och öl i magen kanske? ;-)


Frida

Vin i min mage tack!


Tomas

Hmm.. nää.. en häxblandning av öl, vin, sprit, virre å skumpa va? ;-)


Frida

Ja....
Därav spy-bakis-fyllan i lördags. Jag är glad att jag lever idag.
Thank God.
Nykert i helgen...eller iallafall bara ett eller två glas vin. Men det är ju så gott som nyktert.


Sara

Bra Frida, kör nyktert i helgen. De är de absolut bästa. Jag överväger oxå det! Bra för magen om inte annat. Men har du skomakartumme.. haha va roligt! De måste du visa! Men jag menade ju inte vrida som att vrida runt.. Mera luta mycket bakåt kanske.. Kram på er mina vänner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: