2008-06-27
 17:24:14

Norrlandsfest?

Well..
Norrland förföljer mig. Jag säger ju det!!
Inte nog med att jag bor vid Pajalagatan, Kirunagatan, Jämtlandsgatan mm,
så var jag ute och festade med FYRA Norrlänningar igår.
Jag hade förberett mig på 1 st norrlänning, men det slutade med 4 st. norrlänning.
DESSUTOM så träffade vi ytterligare tre norrlänningar på krogen.

4+3 = OTROLIGT många norrlänningar

Jag gjorde min debut på Ljungrens på Götgatan igår. 
Jättetrevligt ställe som jag absolut kommer att gå till igen.

Vill du kanske leva Fia och mitt glassiga liv, och följa med oss ut på krogen??
Då har vi vissa kriterier som du måste uppfylla:
1. Du ska vara kille
2. 30+
3. Rakad
4. Snygg

Sen är du Välkommen!

Efter några glas rosé så avslutades kvällen på Bondegatan
med Gin & Tonic och bra musik!




 


Anonym

Men oj så va trevligt.

jag vill gärna vara med...

Jag är inte kille.. men känner mej som ett manligt svin ibland. Känner mej som 30 fast jag har närmre till 20 än 30. Inte rakad.. men däremot slitet mörkt långt hår Ser helt okej ut (om jag får säga de själv)

Dessutom älskar jag rosé och har hittat det absolut bästa.. tyvärr finns de bara på box och tränar mej på att tycka om GT.

Snäääälla Frida får jag följa med ändå?


Frida

Ledsen. Men vi följer dessa kriterier noga.

Du får jobba på det.


Anonym

Så du menar att varken jag eller sara är tillåtna på dina fester då..jahaja! hahaha! Ovanstående är då från din föredetta vän Sara. Det här är från din föredetta vän Malin. Hihi


Frida

Ohh noo! nu har jag satt mig i skiten!

Ni får väl raka av er håret som Carina Berg gjorde! haha...




Frida

Jag känner mig väldigt trög! Jag fattade inte att det var sara som skrev, nu när jag läser det igen, så är det ju öppenbart!

Haha... "jag känner mig som ett manligt svin"

I love it!


Anonym

Japp då var det gjort. Håret är avrakat! hoppas du tycker det är snyggt!!


Sara

Friida, jag trodde du va smart. Ändå gjorde jag de såå lätt. Haha.


Frida

Jag skäms.. massor! USCH!

hihi


Olof

Om man har rakat huvud, är 31 år gammal, lite smått skägg, är rätt vältränad...men brukar inte räknas som snygg...utan het? Duger man då?


lisa

Han var snygg han i blåpikè...


Frida

Intressant. Hur ser man ut om man är het men inte snygg?


Fia

Jag sa 20+ ju


Olof

Man e het! Ni kallar vissa killar snygga, andra sexiga och heta...


Tony

Hej tjejer!



Jag hänger gärna med någon helg, sitter lite tight till nu men kan komma loss om några månader.

Har rätt pumpade biceps och inte mindre än två tribals på vardera överarm. Ser allmänt småfarlig ut och är självklart rakad - hehe.



Kvalar jag in?



Tony - Kumla


Tony

Hej tjejer!



Jag hänger gärna med någon helg, sitter lite tight till nu men kan komma loss om några månader.

Har rätt pumpade biceps och inte mindre än två tribals på vardera överarm. Ser allmänt småfarlig ut och är självklart rakad - hehe.



Kvalar jag in?



Tony - Kumla


Frida

Det föll tyvärr på dina tribals.

Tack för visat intresse ändå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: