2008-06-24
 20:47:41

SightSeeing på Djurgården och Shopping

Idag har det varit coooooooool lungt.
En blandad smak av tristess och mys.
Jag har haft en trevlig lunch, lärt känna lite ny-gamla medarbetare, pratat
med lite gamla ABC-kollegor. Åh vad jag tycker om dem!

Sen tog jag bilen runt Djurgården och tittade på alla fina hus. På vägen tillbaka
stannade jag vid Gärdet och filmade lite hästar som stod och betade.
Sen gick jag hem.
Det är alltså mitt JOBB jag pratar om.
Förstår ni varför jag trivs så braaa?

På vägen hem så kände jag "näää, jag skiter i bussen och går istället".
För det första så är det skönt, sen är det kul att lära sig hitta olika vägar,
sen så är ju chansen (eller risken??) alltid stor att man stöter på en affär med REA.
OCH DET GJORDE JAG!
Weekday!

älska älska älska älska älska älska 
rea rea rea rea rea rea rea rea rea rea.

Jag plockade på mig massa kläder, provade och bestämde mig för ett
par svarta jens och en lång, enkel vit t-shit. 
Lovely.



Dock inser jag efter ett tag att det i hyllan "EJ REA" som jag har hittat mina kläder.
Va fan!
Ett par jeans för 400:- och en t-shirt för 300:-
Eftersom jeansen var så billiga så var det lätt värt det!

Jag är GLAD och bara det måste ju vara värt allt??


Malin

Frida din lilla glassare! Fortf sugen på träning å svett?!


Frida

DYRT!

Men ändå så måååååste jag komma igång. Jag ska kolla direkt vad de kostar!


Yohanna

Det roliga är att själfaste Frida missat Cheap Mondays priser - de är liksom BILLIGA, det är därför de heter Cheap ;) Haha... Du är så go' :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: