2008-06-08
 22:23:47

Citat del 1

Det funkar inte att lägga upp flera bilder.
Skitblogg.

Istället så får jag väl roa er med helgens citat från min ömma moder.
Lägg märke till min helt nya kategori här på min blogg.

Dotter till sin Moder:
"Mamma, tänk att jag har bott mer än tre år borta från er, utan att vi har 
setts speciellt mycket".
Den ömma Modern till sin dotter:
"Som du ser, så har inte jag tagit någon skada av det iallafall."

Väninna till min Moder:
"Jag har badat TVÅ gånger idag, slå det om du kan!"
Moder till väninna:
"Jag har inte badat sen 1994, slå det om du kan!"


Ett genomtänkt kort på mor och dotter.


Sara

Jag diggar din mammi. Snart kommer jag å hälsar på i Sköldinge.


Lina

vilket heelt fantastiskt kort darling, det gör verkligen dig och birgitta till rätta..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: