2008-06-10
 09:29:45

Skäms du?

Varför skriver folk inte sina namn när de kommenterar i bloggen. Skäms man för sin åsikt?


mikK

Undrar jag med! snygg blogg förövrigt :)



PUBLICERAT: 2008-06-10, 09:33:10 | URL: http://iqfisk.blogg.se/
Frida

Tack så mycket!


skäms

jag skäms hela tiden, för allt möjligt. Om jag t.ex. skulle bli ertappad med byxorna nere, då skäms jag. Eller om jag hamnar sist i en kö, eller om jag tar en fika på egen hand, då skäms jag så jag kunde dö.

Eller om jag måste vänta på någon, utan att kunna röka och se ball ut med ett moln av stinkande rök i min mun, då skäms jag, för att jag skäms för att jag skäms för att jag är så töntig att jag inte kan stå för vad jag gör. Det kan jag nästan aldrig, och det skäms jag för.

Jag skäms även om jag måste tala inför folk, framföra motorfordon, vindsurfa offentligt, vara naken, vara påklädd i kläder jag tycker om, bli sedd, bli förbisedd, när jag lagar mat som ingen gillar, när jag kollar på killar, när jag bara som nu sitter och dillar...


Frida

Ha ha ha ha..

I löv it!


skämis igen

du känner mig, men jag är hundra på att du inte kan gissa vem jag är. Haha! (Oups nu skrev jag nog för mycket) Du kan ju göra ett försök... säg till mig nästa gång vi ses. Då bjuder jag på något starkt, kanske en irländsk kaffe?


Frida

Jag är också hundra på att jag inte kan gissa vem du är.

Därför så skiter jag i att gissa! det är så jobbigt!



Vi ses kompis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: