2008-06-17
 23:51:05

Plus minus noll

Det var lite klurigt med fickparkering. Men jag fattar grejen nu iallafall.
Och har man tränat med en gammal Volvo 240 kombi, då borde man väl 
klara det mesta?
Nu är jag redo för lite stockholmskörning.

Ikväll har jag myst på med min bästa granne Jossan. Vi har druckit 
irish coffee och skrattat åt våra tokiga mammor. De var härligt!

Jag har även gjort upp en månadsbudget. 
Jag måste säga att det är väldigt skrämmande att svart på vitt skriva ner
hur mycket fasta kostnader man har varje månad.
Men nyttigt såklart.
Jag känner mig lite som de där killarna i lyxfällan. Skulle de se mig nu så skulle
de nog vara stolta.
Jag har staplat upp alla utgifter fint och tydligt i ett excel-dokument med massa
finurliga formler.

Nu ska jag bara hålla budgeten också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: